Blommig Fredag - Min favorit!

Jag har alltid ett rent helsike i att välja min favorit av den enkla anledningen att jag hela tiden byter favoriter. Jag tror att jag har en och så upptäcker jag att det helt plötsligt är någon annan. Vintern då är allt är stilla men vissa träd och buskar får göra trädgården lite mer spännande.



Sen kommer våren med alla underbara tulpaner och blommande träd...



Försommaren och sommarens förälskelser... 


Hösten med alla fantastiska anemoner och senblommande rosor..


Och sen är vi tillbaka till vintern! Jag kan inte välja och jag vill inte välja! 
Så kan man också göra!


Nästa fredag är temat för Blommig Fredag - Jag längtar...








Kommentarer

Underbara bilder!
Visst är det svårt att välja...

Trevlig helg!
/Birgitta
Så ljuvligt vackert från alla årstider. Det var svårt att välja, så varför göra det:) Men jag höll mig faktiskt till en endaste ros:)
Ha en fin helg
Kram Maria
Lotta sa…
Dina bilder kickar igång mig på riktigt! Så vackra - och så klokt att inte ha favoriter :)
Ha en härlig helg!
Maggan sa…
Fina bilder på underbara blommor som även har sommarlängtan i sig och visst är det så att man har flera olika favoriter för alla har sin egen charm.Ha det gott/Margareta
Drömgården sa…
Fantastiska bilder, som alltid! Nu fick jag längtan, men det får vi återkomma till nästa vecka ;)
Jag kunde inte heller välja min favoritväxt, det finns ju så många.
/Kitty
Underbara bilder med mycket stämning. Instämmer kring dilemmat men det ger också möjligheter att hela tiden ha nya favoriter.
///Helene
ellan sa…
Vilka fantastiska bilder! Du är ju hur duktig som helst!
Ha en fin helg!
Det är helt klart en omöjlig uppgift du gett oss! Men...man kan säga att "just nu, idag, är det här min favorit" - sen kan man ju ändra sig i morgon!!
KRAM
Susie
Maribel sa…
Härliga bilder, och man kan ju byta favorit allt eftersom.
Ha en fin helg /Marika
riitta k sa…
Så vackra bilder. Att välja bland dina härliga skatter är omöjligt!
Inger sa…
Helt klart svårt att välja, men vissa favoriter står sig.
Kram
Anni sa…
Såg bara dina bilder på mobilen först och jisses - de är ännu vackrare på datorn! Såklart!
Hur ska man kunna välja?
Kathrine sa…
Hei!

Vakre bilder! Ikke lett med favoritter.

Jeg fikk ikke til å linke hagebloggen min "En hage med dam" første gangen, men håper den er i orden nå.

Hilsen Kathrine

http://enhagemeddam.blogspot.no/2017/01/min-favoritt.html
Visst är det så att var tid har sin tjusning och det är inte lätt att välja en favorit. Vackra bilder och nu är jag tillbaka till Blommig Fredag - hade missat att ni är igång igen tyvärr. / Ha en fin helg!
Laila sa…
Reagerade som du:kan inte, vill inte! Men det är väl därför vi är trädgårdare?
Kram/Laila
Ha ha, jag kunde inte heller väl:)
Tack för sina vackra bilder. Önskar dig en skön helg
Anonym sa…
Hi hi! Visst är det svårt att välja bara en, du visar så många fina. Jag gjorde det enkelt för mig och valde en favorit som är fin hela året. :)
Kram Kristina
Villrose sa…
Så det gjør du ;)
Og så vil du ha oss andre til å velge bare en? Hånei! Det er mange, og jeg deler dine :)
Härliga bilder! Jag undrar vad den rosa tisteln heter? Så läcker!
Trevlig helög
/Anette

Inte lätt att välja. Favoriten växlar ofta från dag till dag. Vackra bilder!
Trevlig helg!
Birgitta
Vackra bilder. Helt omöjligt ämne att välja favorit när nästan allt är en favorit i trädgården. Det är ju därför man planterat den eller dom eller alla . Ha det fint. Carita
AnnA sa…
Nej, det är väl inte helt enkelt att välja...Underbara bilder har du valt ut iallafall!
Trevlig helg!
Hälsningar
AnnA
Anjas Hill sa…
Du uttrycker väl i bild och text den dilemman man ställs inför om man skulle vara tvungen att välja. Just nu väljer jag att njuta av dina fantastiska bilder! Och, då väljer jag alla!
Ha det bäst!
/Anja
Anita sa…
Visst skiftar favoriterna med årstiderna. Vilka makalöst vackra bilder du bjuder på! Men min favorit är den nedersta bilden. Vilken vacker vy och vilka vackra färger det finns i ett frotstnupet landskap.

Önskar dig en fortsatt skön helg!

Kram Anita
Anonym sa…
Min favorit blir den sista bilden. Helt magisk.
Marta
Veronica sa…
Det är helt rätt att låta bli att välja för tänk om man väljer fel? Fast å andra sidan är det ju helt fritt att ändra sig vilket åtminstone jag märker att jag gör hela tiden.

Kram
Gul Rukh sa…
very nice i am wondering now...

Populära inlägg