Blommig fredag!

Nu har augusti kommit och gått, inte ett blogginlägg hann jag med! Sju bröllop under bara augustimånad men nu har vi gått in i september och det är dags att köra igång Blommig Fredag! 

Som jag har längtat! Det ska bli så otroligt roligt att få blogga fredagsinlägg nu när jag inte har bloggat något under sommaren, även om jag inte har bloggat har jag inte legat på latsidan när det gäller att fota allt vackert som blommat i trädgården i sommar. För att inte tala om hur roligt det ska bli att få läsa era inlägg och se vad som har hänt hos er.

Nästa fredag, 12 september, kör vi igång med höstens första och temat är - Premiär!  Så börja gnugga knölarna, titta igenom vårens och sommarens bilder och fundera på vad som är ditt inlägg som visar temat Premiär. Som vanligt lägger jag ut blogginlägget sent på torsdag så vi kan läsa härliga blogginlägg hela fredagen.


Lägg gärna ut en blänkare om Blommig Fredag på era bloggar och använd bilden ovan så vi har många härliga inlägg att läsa och nya bloggar att upptäcka. Ska bli så roligt att få "träffa" er igen! Stor kram så syns vi på fredag!

Kommentarer

Åh, vad roligt att du sätter igång igen! Tack! Ska försöka vara med mer frekvent i år! :) Mia
Åh, så kul! Det har kliat i "blommigfredag-fingrarna" i flera veckor nu. Roligt att ha något att se fram emot varje fredag/ Kram Titti
Bra. Det blir kul.
Kram/Gunsan.
Aud sa…
Det blir fint:-) Premiär, som i premiere på norsk?
Lotta sa…
Åhhh vad jag också har längtat. Det ska verkligen bli kul!
Ha en riktigt skön höstvecka!
Kram Lotta
Anonym sa…
Jag är nyfiken på om du har hunnit med några trädgårdsprojekt i sommar? Jag har saknat din blogg!
Hälsningar Maud
Marina sa…
Va roligt! Jag som trodde att det kanske inte skulle bli mer. Jobbar du bara med fotografering nu eller är det fortfarande en syssla vid sidan om?

Kram
Hélena sa…
Det stämmer Sollemor, premiere på norsk :-)
Meta sa…
Välkommen tillbaka till vår egen lilla värld. Där får vi vara som vi är utan krusiduller och bara njuta av varandras påhitt i glädje och sorg.
Ja nog känns det lite vemodigt att det är höst och den underbara sommaren är över det här året går nog till historien som den bästa av alla år.
Nu längtar jag och ser fram mot en härlig blogghöst med många roliga stunder.
Ha en fin vecka tills dess
Kram Meta
Anonym sa…
Välkommen tillbaka hjärtat! Och kul med blommig fredag. :) Jättefin bild du har gjort också.
Stor kram!
Veronica sa…
Å eftersom jag inte är så duktig på datorer !! Hur länkar jag en bild? :)
Vad kul att "se" dig igen! Ska bli spännande att se vad du hittar på för kluriga teman denna omgång. Hoppas få veta mer om hur din trädgård har skött sig i sommar, har allt tjuvkikat ibland på alla de vecka bröllopsfotona du har tagit då och då.
Kram Kristina
Ninnis sa…
Så kul....jag är med....blir så roligt att se andras tankar och ideer i bild.....=)

Kram Ninni
Både du och dina blommiga fredagar är saknade, ska bli kul och få mötas här igen.
Ha det bäst så länge
Kram Madde

Populära inlägg