Vintern rinner bort!

Vilken fantastisk, underbar, härlig dag det har varit idag! Fåglarna har fått fnatt, snön försvinner i en väldans fart och vårblommor tittar ivrigt upp i alla gläntor. På vår tomt ligger snön fortfarande tjock men vad gör det när vädret är vackert och man kan riktigt se hur snötäcket sjunker ihop.

Annars har jag blivit med en award från http://villahortensia.blogspot.com/  Tusen tack!

Awarden delas ut till bloggen som har mindre än 100 följare som man tycker borde uppmärksammas av fler.

Reglerna är enkla:
* Det är en bloggaward som du har möjlighet att dela ut till dina 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.

* Du meddelar bloggaren genom att skriva en kommentar i deras blogg. Du berättar att bloggen är en av dina favoriter och att den har blivit utnämnd till en Liebster blog award.

* Den som mottagit awarden skickar den till 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.

Så just nu sitter jag och funderar på vilka jag ska skicka awarden vidare till... Det finns ju så många bra bloggar och tur är väl att en del av er inte uppfyller kriterierna för annars vet jag inte hur jag skulle kunna välja... Fortsättning följer...

Kommentarer

Populära inlägg