Misstagen som aldrig blev av!

Ibland tänker jag på de misstag som vi aldrig gör. Ett av de misstag som aldrig blev av i vår trädgård var att såga ner eken. Jag skäms att skriva det men när vi köpte tomten och skulle planera infart, garage, hus och allt det där som man ska ha så pratade vi om att eken, tyvärr, måste bort.


Eken i vinterskrud!
Då, när tomten var ny, hade jag aldrig funderat på trädgård och mitt intresse var lika med noll. Tack och lov gick jag en kurs i att planera sin trädgård vid nybygge och kursledaren styrde in mig på andra tankar när det gällde eken. Idag är jag så tacksam, eken är tomtens största tillgång, och vem behöver ett garage... de brukar ändå bara vara större prylbodar.

Rosor från mannen på vår treåriga bröllopsdag!

Annars har jag mest roslängtan, planteringslängta, staketbyggarlängtan, grävlängtan och mura stödmurslängtan. Ska det aldrig bli vår?

Kommentarer

AnnA sa…
GRATTIS på bröllopsdagen!
Ha en skön helg!
hälsn
AnnA

Populära inlägg